3 nippi paberivabaks raamatupidamiseks

3 nippi paberivabaks raamatupidamiseks


Paluks puuduolevaid arveid!

Kõik raamatupidajad on elus kirjutanud sellise kirja ja tõenäoliselt oled sa ka kord elus seda lugenud.

Ettevõtluses on aeg raha, mida me soovime suunata ja säästa. Pabertšekkide otsimine või ümbriku kaasas kandmine on ajakulukas ja lihtsalt öeldes ka: iganenud. Kasuta oma nutitelefoni ja tee pilt või digiteeri tšekk koheselt programmiga, nii ei pea sina ega su raamatupidaja arveid taga otsima ja su alateadvus saab tegeleda tähtsamaga.

Oleme leidnud oma töö käigus 3 lihtsat viisi, millega saad tšekid ja arved pildistada ja üles laadida või teha kogu protsess sootuks automaatseks.


1. TASUTA variant on teha tšekist/arvest pilt ja laadida see pilvekettale (Google Drive või mõni muu pilveketas) või kasutada tasuta PDF- faili konvertereid ja teha pildist väiksem pdf fail.


2. Costpocket

Selle äpiga saad teha pildi oma tšekist või arvest. Äpp muudab pildi PDF failiks ja saadab selle otse raamatupidamisprogrammi. Costpocket suudab ka arveid vastu võtta sinu e-postist ja digiteerida ning saata neid raamatupidamisse automaatselt. Costpocket lubab 5 arvet või tšekki kuus tasuta konvereerida.

Vaata lisa nende kodulehelt: https://costpocket.com/et


3. Envoice

Envoice võtab sinu arved vastu epostist ja saadab need automaatselt raamatupidamisse. Tšekid ja muud paberarved saad pildistada ja äpp hoolitseb digireerimise eest ise. Envoice pakub tasuta 14 päevast prooviversiooni.

Vaata lisa nende kodulehelt: https://envoice.eu/et


Digiteerimine on lihtne!

Soovitame kõigil ettevõtetel lihtsustada kuludokumentide säilitamist.

Kuludokumente (tšekid ja arved) on seaduse järgi vaja säilitada 7 aastat. Pabertšekid tuhmuvad ning hävivad kergesti. Mis kasu on dokumendist, kui seda lugeda ei saa?

Hoia arveid pilves! Nii saad neid hallata igal pool, iga kell ning nad on ka turvalisemas kohas.

Esimene ettevõte

Esimene ettevõte